Seiklejate Vennaskond on noorteorganisatsioon, mis loodi mitteformaalsel kujul juba aastal 2003, praeguseks on tegu MTÜ-ga. Aastatel 2004-2015 oleme korraldanud üheksa noortevahetust ja kaheksa koolitust Eestis ja viinud läbi mitmeid kohalikke üritusi. Oleme üks Eesti suurimaid saatvaid organisatsioone, saates aastas sadu noori ja noortega töötavaid inimesi noortevahetustesse ja koolitustele. Samuti oleme saatev organisatsioon EVS vabatahtlikele, meil on projekte nii Euroopas, Aasias kui Aafrikas.

29 märts 2017

Euroopa vabatahtliku teenistuse infotund Tallinnas



Seiklejate Vennaskond korraldab Euroopa vabatahtliku teenistuse infotunni, tule kuula meie vabatahtlike kogemusi ja uuri lähemalt, kuidas ise minna! Üritus toimub 18. aprill kell 18.00 Tallinnas Euroopa Liidu majas (Rävala pst 4, sissepääs Laikmaa tänavalt).




Karolina Lõhmus ja Maria Jõgi räägivad oma pikaajalisest vabatahtliku projektist Sighisoaras, Rumeenias ja Eleri Paatsi lühiajalisest projektist Bulgaarias. Heleri Alles tutvustab võimalusi, kuidas ise vabatahtlikuks minna ja mida selleks tegema peab. 

Ürituse facebooki event: 

 - pane ise attend ja kutsu ka sõbrad kuulama! :)

Veidi meie vabatahtlike kogemusest.

Karolina Lõhmus:



"Olles suures segaduses enda ja tuleviku plaanide pärast, otsustasin ma ette võtta seikluse imekaunisse Rumeeniasse. Mina veetsin 6,5 kuud oma elust Rumeenia väikses linnakeses nimega Sighisoara. Sighisoara on kindlasti üks kauneimaid linnu, kus ma kunagi käinud olen ja oma olemuse poolest meenutab ta natukene meie armsat Tallinnat. Minu projekti põhiidee oli õpetada keeli kohalikele, reklaamida EVS’i ja korraldada linnas erinevaid üritusi. Tänu EVS’ile sain palju häid sõpru nii Rumeeniast kui ka mujalt maailmast, kellega ma jään kindlasti ka edaspidiselt suhtlema. Vabadel hetkedel käisin ka palju reisimas Rumeenias ja kuna Rumeeniast on väga odav reisida teistesse Euroopa riikidesse, käisin ka Saksamaal. Mina soovitan EVS’i
kõigile noortele, kes on natukene segaduses oma tuleviku pärast ja soovivad oma elus selgust saada. See on ka suurepärane võimalus avastada uut riiki. Mina soovitan just Rumeeniat selleks kogemuseks, kuna see on selline riik, kuhu sa niisama ei satu ja seal on imetlusväärne loodus ja lahked inimesed."

Maria Jõgi:


"Minu lugu on väga sarnane Karolina loole. Tundsin, et olin elus jõudnud kohta, kus ei osanud endaga enam midagi peale hakata. Seega otsustasin minna viieks kuuks Rumeeniasse vabatahtlikuks. Mu pere ning sõbrad arvasid, et olen hulluks läinud. Rumeenia oli nende silmis üks kole ja ohtlik paik. Minu kogemused näitasid aga vastupidist ning nüüdseks olen ka nende arvamust Rumeeniast põhjalikult muutnud. Lisaks õppisin sellest kogemusest rohkem kui oskasin arvata. Sain kohe mitu aastat vanemaks ning seda heas mõttes."



Eleri Paatsi:

"Osalesin lühiajalises (2 kuud) Euroopa vabatahtliku teenistuse projektis Bulgaaria pisikeses külas Sveshtaris. Rikkaliku ajalooga paigas oli minu ja 17 kaasvabatahtliku ülesandeks tegeleda Bulgaaria kultuuriloo väljakaevamisega ja seda sõna otseses mõttes. Meie töö oli arheoloogilistel väljakaevamistel osalemine. Siiski polnud meie elu vaid töö, meil oli palju ühiseid väljasõite ning muid ajaveetmisvõimalusi. Selle 2 kuu sisse jääb palju helgeid mälestusi, reise, inimesi, olukordi ja kogemusi. Toimus suur eneseareng ja mu kohanemisvõime suurenes märgatavalt. Projekti lõpus jõudsin järeldusele, et Balkan on üks igavesti vahva koht, mida tasub avastada!"



-------------------------
Lisaks räägime sellest, kuidas ise minna, mille järgi projekte valida ja kuidas nendesse kandideerida. Oled oodatud üritusele isegi siis, kui sa ise otseselt vabatahtlikuks minna ei planeeri.

Huvi korral vaata lähemalt infot meie kodulehel, kuidas ise minna, SIIN